Ei vastausta

kirjoittaja

in

12.1.2011

Ennakkolippu.com verkkokaupassa on tällä hetkellä myynnissä Sweet Jeenan fanituotteita, ja muitakin fanituotteita on tulossa. Mietin miten ja missä mainostaisin fanituotteita ja keksin, että Spotify voisi olla oikein hyvä kanava. Kun ihmiset kuuntelevat Sweet Jeenan musiikia, niin siihen väliin iskevä mainos varmasti herättäisi kiinnostusta.

Otinkin yhteyttä Spotifyyn. Heillä oli sitä varten oikein oma yhteydenottolomakkeensakin webbisivuilla.

En saanut mitään vastausta.

Tämä tuntuu kovin vaikealta ymmärtää, kun itse on yrityksensä kanssa siinä tilanteessa, että tekee töitä hartiavoimin kaiket päivät saadakseen asiakkaita. Uusasiakashankinta on kovaa hommaa. Voin vain unelmoida tilanteesta, että potentiaalinen asiakas ottaisi oma-aloitteisesti yhteyttä ja ilmoitaisi haluavansa antaa minulle rahojaan.

Äsken sain kyselyn eräältä tapahtumanjärjestäjältä, jolle olin lähetettänyt sähköpostia aikaisemmin. Vastasin siihen heti viestin nähtyäni, alle 10 minuutissa siitä kun viesti tuli — Luoja varjelkoon minua siltä päivältä, jolloin olen niin arrogantti, että en vastaa, jos joku haluaa asiakkaaksi!


Kommentit

13 vastausta artikkeliin “Ei vastausta”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *