Kirjoitettu: 18.7.2010
Kirjoitin aikaisemmin, että tyypillinen blogi on sellainen, joka on alkuinnostuksessa aloitettu ja sitten jäänyt unohduksiin. Yritysten blogeista löytyy tälläisiäkin, mutta vielä enemmän sellaisia blogeja, joissa usean vuoden aikana ei ole saatu aikaiseksi kuin muutama kirjoitus.
Esimerkiksi Jari Sarasvuon, Trainer’s Housen toimitusjohtajan, blogissa on vaivaiset neljä kirjoitusta kahden vuoden ajalta. Sama määrä suunnilleen samassa ajassa on kertynyt myös RapidBlue solutions -yrityksen firmablogiin. Fruugon blogi on hieman aktiivisempi, mutta ei sielläkään ole juttua edes joka kuukausi.
Esimerkki aivan erinomaisesta yrityksen blogista tulee Finnarilta. Paljon kiinnostavia kirjoituksia, monelta eri kirjoittajalta ja ilmeisen ammattimaisesti toimitettuna. Tämä, toisin kuin puolikuolleet blogit, antaa yrityksestä erittäin hyvän vaikutelman.
Linkit:
http://www.trainershouse.fi/Topics/GrowthBlog/Jarin%20Blogi.aspx
http://www.rapidbluesolutions.com/blog
http://blog.fruugo.com
http://blogit.finnair.fi/
Vastaa